Yigit-and-mother Hanımlar beşik alıcam ve kullanışlı olmasını istiyorum sizce nasıl bir beşik almam gerekiyor tecrübenize ihtiyacım var sizler nasıl bir beşik aldınız.
Ozlemm71 Yigit-and-mother al bedende o kadar çoğu park beşik diyo bende onları sevmiyrm büyüyen mobilya beşikler var onlar çok hoşuma gidiyo ama çabuk bozuluyor vs diyende var
Yigit-and-mother Sbm050421 kaç yaşına kadar kullanabilir ben hani böyle çekmeceli falan istemiştim çok yerim yok o yüzden
Buseyllzr freedyaq Huggy Napp 8 in 1 aldım anne yanı olabiliyor ve çok kaliteli geldi tavsiye ederim 😚
EssoSavve Yigit-and-mother canım ben büyüyebilen beşik aldım dolabı var altında bol çekmecesi kenarında alt açma yeri ahşaptan acayip kullanışlı tavsiye ederim bence ileriye dönük almalısın tamam bende büyütmeyi düşünmüyorum ama bi 4-5 yaşına kadar rahat yatar içinde ve sapasağlam 😍
Yigit-and-mother EssoSavve odam o kadar büyük değil kuzum ya o yüzden sadece Altan çekmeceli alabilirim yandan çekmeceli ler var büyüyor sonra ondan alamam maalesef
Pulika EssoSavve canım ben büyüttüm ve harika oluyor alsam yine aynı tarz alcam montessorş modası da gecti suan klasik tarza dönüş var yine ikea dan yatak tentesi aldım ve içine nevresim harika yakıstı içine 😉
EssoSavve Yigit-and-mother benimkinin alttan çekmecelisi de vardı evet oda iyi duruyordu benim oda çok büyük beşiği yuttu depolama alanına da ihtiyacım vardı dolap falan almadım takımda değil evde beyaz erzak dolabım vardı yeni yaptırmıştım onu iyice temizledim ikisi bol bol yetti
Yigit-and-mother EssoSavve benim odam küçük oldugu için o yüzden fazla büyük bir beşik alamıyorum kuzum