Askiletotomsu kaba olmanızda ki amaç ne? Burası fikir alışveriş yeri değil mi yorum yaptıysanız herkes fikrini belirtebilir 3.ye hamile biri olarak kesin ve net fikrim bu umarım kararınızdan pişmanlık yaşayacak olaylar yaşamazsanız ama durum bu yani kaldıki daha 29 haftamda doktorum hazırlık yapmadıysan eşine ailene aldır sen alışverişe gidemezsin sadece yatman lazım dediğinde iyikide almışım dedim alamasam ben görerek seçemicektim ve ilk gebeliğimdi yaşadığımda. İnsanlar birşey yaşıyor ki bi yorumda bulunmak istiyor sizde her türlü görüşe açık değilseniz burayı kullanma amacınızda yok bence kötü bişey dediğimi düşünmüyorum ben en azından bu tarz tersliceğiniz bi şekilde bi konuşmada bulunmadım