Mizgin09 amin çok teşekkür ederim 😍 siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ❤️ ya ben burda yerel bir mağazaya girdim 10 hastane çıkışına 140 dedi malı da güzeldi. Bir kaç çeşit vardı ama bakamadım. Sonra Trendyol a baktım aynı marka daha kötü bir modeli çok daha pahalıydı 🤦🏼♀️Bir sürü değişik tulumlar vardı. Mesela Panço’dan bir sürü çorap aldım indirimdeydi. Beyaz body aldım çıtçıtlı. Civil, e-bebek, lcw, defacto zaten biliyorsunuz. Trendyolda yorumlara bakıp alabilirsiniz😊 başla aklıma gelirse yazarım yine