Rabia-22 yanlış anlaşılmasın ben nazardan dolayı kötü tecrübe yaşadım demek istemedim. Ama gerçekten yıldızım çok düşük iyi-kötü enerjiyi hemen çekiyorum. Sizin de bariz nazardan olmuş. Hele hamile kadını daha çok etkiliyor. Yaşadığım hiçbir şeyi nazara bağlamam ben. Ama yaşadığımız şey maalesef bizi pimpirikli bir hale getirdi. Hassas bir konu olduğu için böyle güzel bir konu altında yazmak istemiyorum 😊🙏🏻 Sizin de yıldıZınız düşükse dikkat edin yeşil taş taşımak iyi geliyor diyorlar. 😍🥰❤️ Allah bizi de bebişlerimizi de korusun inşallah 🥰