Kızlar 2. Ye hamıleym 21 hafta olcak 2 gun sonra.erkek bebek (ilki kızdı).kız bebeğime gore cok hareketlı erkek bebekler hareketli olurderlerdı inanmazdım😂maşallah sağlıkla gününde doğsunlar da.8.ayında düşünemeyrum😅😅😅sizinde oylemi? Kız erkek deneyimi yaşayan varsa kıyaslayabılırmısnz?🤭🥰♥️