Bittersweet ebebekte emzirme yastığı var, ben onu gece bacak arama koymak için kullanıyorum, doğumdan sonra da emzirme yastığı olarak kullanılabiliyor. Ama bel için ayrıca bi yastık çok gerekli değil evdeki herhangi bir yastık da iş görüyor. Bende kocaman beli çevreleyen o yastıklar gereksiz sonra kullanamayacaksın :)