Kb_plt sabah beş gibi adet sancısı gibi sancılar hissederek uyandım bebek gelecek galiba dedim sabah da kontrole gidecektik eşimle. Kilo tansiyon İçin sıra beklerken sancım oldu eşime dedim bırakalım poliklinik sırası beklemeyi acile gidelim acile gittik açılmama baktı 1cm açılma var daha doğum değil dediler tekrar döndüm polikliniğe ama 15 dk da bi sancı geliyor ama dayanamayacağım şekil değil gülüyorum filan doktora anlattım nst ye gönderdi nst de sancımı hissettim ama nst de sancı yok dedi görevli doktor da sancı yok pzr günü kontrole gel dedi ama benim 15 dk da bi takatim kesiliyor doktora sordum doğum değil dedi🤦🏼♀️ Eve geldim eşim üşütmüş olma ihtimalime karşı (yaşadığımı gaz sancısı sanıyor) sıcak su torbası yapıp yatırdı beni ben 15 dk da bi kıvranmaya başladım sonra 10 dk ya düştü yatamadım oturamadım evde sürekli yürümeye başladım nst de sancı çıkmadığı İçin doktora tekrar gitmek istemedim ama akşam saat 18:00 civarı artık dayanamadım gidelim dedim eşime duş aldım çıktık yolda sancı beş dk ya düştü. Acile gittim beni hatırladılar açıklığa baktılar 5-6 cm bugün doğum ihtimali %80-90 dediler o ara nişan da geldi hemen tahliller yatış saat 19:30 du nst ye bağladılar yatmak zordu kaldırın dedim çıkardılar nst yi sürekli odada yürüdüm hareketler yaptım 6-7 cm oldu açıklık sancı geldikçe ıkın dediler artık 2 dk da bi sancı gelmeye başladı. Sonrasında suyum geldi derken çatala aldılar ıkınma kısmını pek beceremedim sanırım kesi atıldı hissettim ama öyle aşırı kötü bişi değildi 23:01 di bebeğim doğdu. Su geldikten sonrasında biraz sancılar zorladı bir de kan sulandırıcı kullanmıştım ben o yüzden kanamam çok oldu kanamam çok olunca dikişler çok oldu beni onlar çok zorladı yoksa bebek doğduktan sonra gelen rahatlamayla bütün sancılar vs bitiyor bir de gebe eğitimine gitmiştim süreci biraz daha sabırlı yönetmeye çalıştım ha bağırmadım çağırmadım desem yalan olur ama yine olsa yine normal doğum isterim çünkü kanamamdan dolayı tansiyonum düşmesi dışında anında ayağa kalktım çok şükür. Rabbim yardımcınız olsun iyi insanlar çıksın doğumda karşınıza çok önemliymiş bu