3 tane normal doğum yaptım. İlkinde doğum çok kolay oldu çok şaşırmıştım ağrım bile çok olmadı bagirmadim bile ama dikislerimin iyileşmesi çok zaman aldı oturamadim 20 gün. İkincisinde doğum zor oldu ama dikişim olmadı doğum sonrası çok rahattım. 3. De zor olmadı acilmam çok hızlı oldu ama bebek kanala girmedigi için zorlandım biraz.ebeleri dinleyin sancılar geldiğinde derin nefes alıp verin ıkınmanizi söylemeden ikinmayin rabbim iyi doktor ve ebeler çıkarsın karşınıza çok önemli sizi iyi yonlerdirmeleri gerekiyor