Adakiz44 ben kaset test yaptım pozitifi görünce kan testi verdim 659 çıktı sonra tekrar ölcturmedim doktora gitmek için bir hafta bekledim 6+1 Ken doktora gittim keseyi gördü ama bebeği göremedim olumlu olumsuz bişey söyleyemem son adet tarihine göre kesen küçük dedi haftaya tekrar gel dedi ama yolk kesesini gördü o varsa bebekte vardır boş yada dış gebelik değil dedi sonra ki hafta gittiğim de hem bebeği hemde kalp atışını gördük dinledik benim bir düşüğüm vardı doktorum tekrar hamile kaldıgimda gelmem gerektiğini tedavi uygulayacagini söyledi iğne ve ilaç verdi onları kullandım hala da kullanıyorum bi sıkıntı yok çok şükür seninde hala küçük bebeğin görünmemesi kalp atışını duymaman çok normal geç döllenmedir ben hala son adet tarihime göre 4 gün gerideyiz doktorum bunun normal olduğunu söyledi korkma içini ferah tut herşey olacağına varır