Merhaba sad 22 Nisan 6+1 haftalık hamileyim dün kontrole gittim HCG 1871.77 çıktı ultrasonda kese gözüktü ama haftasına göre küçük dedi ve bebek gozukmedi pazartesi tekra gel bakalım büyümediyse kürtaj yapalım dedi başına böyle bişey gelen var mı nasıl sonuçlandı? Ne yapmalıyım?