Kızlar acil yardımınıza ihtiyacım var. Genel ihtiyaçları aldım ama emzik biberon hakkında en ufak bilgiye sahip değilim. Sadece emzik olarak Philips avent ultra air almayı düşünüyorum o da 0-6 ay yazıyor. Daha sonra hangi emziğe geçeceğim ? Birde biberon olarak hangisini almam lazım kaç ml olacak ? Artısı eksisi nedir kısaca bilgi verir misiniz🥹