eyoli canım, benim de aşırı çarpıntım vardı hala da var, pzt doğuma gidicem. Oturduğum yerde bile küt küt atıyor arkamdan köpek kovalamış gibi. Demir eksikliğim vardı, kalp çarpıntısı yapar dedi dr,
Ocean demir hapı kullanıyorum sabah akşam aç karnına. Kardiyolojiye gittim, ekg efor holter takıldı çarpıntı görüldü fakat, ilaç vermek istemiyorum bebeğe zararlı, doğumdan sonra hiç bişey kalmayacak çünkü dedi doktor. Nabız 130-140 ları görüyordu. Yorulma bol su iç dedi. Öyle öyle derken şuan 38 haftaya geldim ve son 1 günüm kaldı. Kalp krizi vs geçirmezsin bebekte olumsuz etkilenmez hiç korkma dedi kardiyoloji doktoru, çünkü bebekte olduğu için kalp daha çok kan pompalıyor dolayısıyla çarpıntı olması bundan kaynaklı dedi. İnşallah içini rahatlatmışımdır. Ama sen yine de kardiyolojiciye görün, çünkü bir arkadaşımda da aynı sıkıntı varmış, ona kalp ilacı vermiş doktoru.