eyoli kızlar ben 27 haftalık hamileyim benim de çok çarpıntım oldu genelde kız bebeklerde bu durum yaşanıyormuş ama aile hekimim kardiyolojiye gitmem gerektiğini söylemişti ben çok önmsemedim şuan hala zaman zamn oluyor ama hemen geçiyor kafanıza çok takılan bir durumsa mutlaka kardiyolojiye gidin