naslan34 Nisaveikizleri bence Tunahan.. ben çok beğeniyorum ama eşimin yiğeninin ismi olduğu için koyamıyorum
edaaylin bur-sum benimde 2 yaşında kızım var adı 💜 AYLİN💜 Simdi 32 haftalık hamileyim oğlum olucak ilk önce doruk diyodu eşim son anda değiştirdi aslan diyo şimdilik ama kısmet ( kızımın adını ben koyduğum için oğlumun ismini eşim koyucak) öyle anlasmistik☺️
020621 bur-sum Bizimde oglumuz olacak inşaAllah isminide Huzeyfe talha koycaz Allah izin verirse. Anlamı da efendimizin sahabilerinden ve cennetle müjdelenen 10 sahabiden biri.
Aysenuryamac bur-sum 18. haftadayım hiç bulamıyorum bitek kutay begendm ama hala iki üç fikir istyorım
Betulyesilts Rabia-22 bizde hamza koyacagiz insallah ilk oglum muhammed emir buda hamza olacak insallah heybetli gösterisli güçlü bir insan olur ❣️
Rabia-22 Betulyesilts evet cok guzel özelliklerı var saymakla bıtmez.ali isminede aşığım hz alinin ismi oldugu ıcn.♥️Bılmıyorm ama hz alı ve hz hamzaya bı hayrablıgım var🙈💐
Gamze_Krzl bur-sum İlk oğlumun adı Ahmed Talha şuanda hamileyim doktor erkek dedi ama pazartesi kesinlesicek inşallah onun hakknda kararsızım