Gizemebrar Betus32 aynı haftadayız benimde aklımda hiç isim yok 2.gebeliğim diğer oğlumun adı eymen asaf
sgok bur-sum bizimki 19 haftalık Uraz Evren koyduk adını cok da içimize sindi araştırıp bakınca insan beğenmiyor.Rastgele karar verdik
Nisaveikizleri Bende Gediz koymak istiyorum ama çevremdekiler kafamı çok karıştırdı. Sizce Gediz mi Tunahan mı
naslan34 Nisaveikizleri bence Tunahan.. ben çok beğeniyorum ama eşimin yiğeninin ismi olduğu için koyamıyorum
Ebilfe Bende oğlum olursa Aziz ,baran isimlerini beğeniyorum fakat eşim istemiyor Çınar ,umut, kerem isimleri de hoşuma gidiyor