aslhankrhan94 Elfs Gözünüz aydın, Rabbim evladınızı sizinle etsin hep.🥰 Sezeryandan sonra çok ağrınız oldu mu? Nasıl bir süreçti merak ediyorum 🙈 Bende normal istiyorum ama nasip kısmet. Verebileceğiniz tavsiyeler var mı sezeryan sonrası ile ilgili 🙃
Elfs Zuhalsareelif haaaa pardon yanlış anlamışım nst de kötü bir durum olduğunu söyledi bu da genelde kaka yapınca oluyormuş.
Hafize27 @Elfs devlette olsa illa normal doğum denerlerdi doğumumu maddi kaynaklı devlette yapıcam böyle bişey olur diye korkuyorum
Elfs Hafize27 Allah yardımcınız olsun ben de devlette çalışıyorum riske atmaz kimse bile bile hiç merak etmeyin güvenin Allah’ın izniyle çok güzel bir şekilde kavuşun inşallah 🌸💖
Elfs Tekrar paylaşayım doğum korkusu olanlar bir nebzede olsa rahatlasın istedim. Şuan 9.5 ay geçti doğumun acısını dahi hatırlamıyorum. Her şey geçiyor.