Baharun2 gzmerdn dut elleyince noluyomuş 😂 ayy bana da anneannem derdi kedinin köpeğin suratına çok bakma derdi.Neymiş biri köpekle yatıp kalkıyomuş da çocugu köpek suretinde doğmuş 😂😂😂 yav bi git dedim 😂😂😂😂😂
begumge Baharun2 bebek bir yerde toplanıyor benim de öyleydi. Şimdi s çiziyor, midemde bir çocuk kasıklarımda başka çocuk var gibi ortası boşluk sonra geçiyor 😂
Baharun2 begumge kız ben anlamıyom artık ayağı eli hangisi diye 😂 35 olduk Allahım iki hafta daha kalsın 😍
begumge Baharun2 ben 18inde doğuracağım diyordum ama dün çok yorgundum vazgeçtim 😂😂 yeni hedefimiz 27si 38+6 oluyor almanya'dan oğlum gelecek çık diyorum artık 😂😂
Betus93 sudamlasi sancim var malesef bobrek ameliyati oldum o gunlerdenberi surekli kasilip duruyorum. Heran dogum yapacam diye bekliyoz iste
Betus93 sudamlasi 34. Evt 28 den beridir erken dogum sikintisi cekiyorum. Bu surecte ameliyat oldum. Allah kimseye bu sikintilari vermesin. Hala asiri sancimvar ama bebegim karnimda kalsin bir gun daha susuyorum 😞
ozgeya Baharun2 hiç alakası yok benim de geçen haftaya kadar hep solda olduğu için yamuktu,geçen hafta kanala yerleştiği için düzeldi,çok hafiften yamuk sadece.belli belirsiz.
ozgeya Baharun2 kanala tam yerleştiyse dönmezmiş bir daha ben de aynı şeyi sordum son kontrolde,doktorum öyle dedi.