Baharun2 Karın yamukluğuyla doğumun ilgisi var mı 🤔 az önce bi kadın doğumun yaklaşmış, karnın yamuk duruyo dedi 😐 hakikaten yamuk duruyo baktım da 😐😄
begumge Baharun2 bebek bir yerde toplanıyor benim de öyleydi. Şimdi s çiziyor, midemde bir çocuk kasıklarımda başka çocuk var gibi ortası boşluk sonra geçiyor 😂
ozgeya Baharun2 hiç alakası yok benim de geçen haftaya kadar hep solda olduğu için yamuktu,geçen hafta kanala yerleştiği için düzeldi,çok hafiften yamuk sadece.belli belirsiz.
Baharun2 Maviss doktor da Allaha emanet bi tavırda 😂😂 dönmeye çalışıyomuş 36 ya kadar durur inşallah dedi
Maviss Baharun2 benimki geçen hafta yan yatıyordu oyuzden birşey demedi ama rahimde tekme hissedince anlıyorum ki makat yan tarafimda hissedince de aşağıda diyorum kendimce erken daha ya nasıl olsa son haftaya kadar donuyorlarmis hayırlisi
denizz89 @Baharun2 peki o kadın da kadın doğumcu muydu ? inanma canm cok saçmalayan var ..benim sağ tarafım şişik sol tarafım da inik..arastrp gittiğim halde doktoruma da sordum yalancı kasılmalar onlar
Baharun2 denizz89 yok inanmadım canım daha inmedi bile karnım yani girmedi kanala.Doğrudur ya Allah hayırlı vakiitte kavuştursun 😘❤️
Baharun2 Maviss aynen canım bende öyle.Az önce aile hekiminden geldim de,doktorlar insanı gerer daha dönmedi fln diye dedi.O döner stres yapma hemen sezaryen kabul etme dedi
Maviss Baharun2 doktorum gebelik okulunda söyledi zaten doğuma girene kadar her hamilelik normal ister ama bazıları rrahatlik dan dolayı sezeryan istermiş oyuzden bebek son ana kadar dönebilir bunun için kafanızı meşgul etmeyin dedi doktorum hem hastanede hemde gebelik okulunda doktorum oluyor
Baharun2 Maviss durduk yere burun tıkanıklığın oluyo mu canım ayy bende oluyo korkuyorum doğumda boğulursam diye
Maviss Baharun2 var tatlım hatta afedersin ama sümük diyoruz ya o sert oluyor çıkartyim derken kanıyor hafif yara oluyor anliycan gece agzimdan alıyorum nefesimi sabah uyandığımda dudaklarım kuruyor doktorum normal dedi burun tıkanıklığı ama sonra geçiyor gündüz anlamıyorum bende
gzmerdn Ay insanların dediğine bakarsak sürekli yandık.. Özellikle belli bi yaş üstü teyzeler hepsi maşallah diplomalı profesör kadın doğumcu hepsi çok biliyor.. Biri bana denize girmen çok yanlış çocuğun düşer dedi biri senin karnın çok büyük kesin erken doğum yapacaksın dedi sakın dut elleme diyeni hayvanat bahçesine gitme hayvanların suratına çok bakma benzer diyeni var arabaya binme artık otur evinde diyeni var varda var..🤗 densiz densiz konusuyo herkes.. Zaten hamile kaldıktan sonra herkes basından geçen felaket hikayelerini şöyle zor doğurdum böyle bilmemne diye olumsuz şeyler anlatıyorlar sürekli. Zevk alıyolar heralde insanlar böyle hamileleri evham yaptırıp içine kurt düşürmekten. Boşver. Çocuk rahmi kastırıyo bazen benimde yamuluyo karnım sağa sola sonra düzeliyo. Bende dolmuşum bu insanların abuk subuk konuşmalarından yazasım varmış 😂 ama bazen insanın suratlarına yumruk atası geliyo gerçekten 🤗🙈
Baharun2 gzmerdn dut elleyince noluyomuş 😂 ayy bana da anneannem derdi kedinin köpeğin suratına çok bakma derdi.Neymiş biri köpekle yatıp kalkıyomuş da çocugu köpek suretinde doğmuş 😂😂😂 yav bi git dedim 😂😂😂😂😂