ssuullaa ilk bebeğimde (kız) 5 ay boyunca sürekli gunde 3-4 kez kustm asla bısey yıyemedım ama kılo alımlarındada sıkıntı yaşamadım.6.ayda iştahım açıldı bı anda.7.ayda bebeğin tam kılo alma zamanında doğdu benımkı.üzüntüden erken doğdu.(aılevı) sımdı 2. Ye hamıleyım.hamıle kaldıktan 2 hafta sonra ani mide bulantısı kusma hıssı geldı o an anladım hamıle oldugumu ama kusmadım.kan ıdrar testı yaptım cıktı zaten.suan 20 haftalık sadece 2 veya 3 defa kustm oda ilaç kaynaklı yada tansıyon düşüklüğüyle alakalydı.mide bulantım bunda hıc yok ama mide ülserim var sımdıde.ve inankı daha kotu kusmaktan.