Mugedemir Kizlarrr selam antalya kepez devlet hastanesinde doğum yapan var mi? Özel hastaneye gidiyorum fakat doktorum ayrildi gittigim hastaneden fouat olarakta biraz fazla geldi zamlardan sonra ben de devlete gecmeyi dusunuyorum memnun kalan var mii
elifgenc Mugedemir ben gitmedim bilmiyorum ama sanırım orası anne bebek dostu hastane olarak geçiyor. Bir araştırın isterseniz bu açıdan da. Öyleyse iyidir diye düşünüyorum.
Ebrutt Mugedemir ben de Kepez devlete gectım 2kere gıttım ebelerin bazılarıyla tanışma fırsatım oldu çok ıyılerde ılgılılerdı hemşirelerde aynı sekılde bende kepezde doğurmayı düşünüyorum
Meros15 Mugedemir Bende kepez devlette yapicam doğumumu doktorum Fatma özlem kılıç çok iyi bı doktor gebe okuluna gittiğimde doğumhaneyi gezdirmislerdi bize ordaki ebeler ben çok beğendim
mydeno13 Mugedemir ben Fatma Özlem hocaya gidiyorum bende özel takipli idim ama gerçek den işinde başarılı bir doktormuş bilseydim giderdim başından beri ama randevu bulamıyorum diye gitmedim sabah erken giderseniz hamile olanlara sıra veriyor
pimpiriklii Fiyat neydi bilmiyorum ama Vitale hastanesine gidiyorum en son sorduğumda doğum için 4500 TL dediler devlet hastanelerinde şans işi normal doğum kim hangi doktor ebe denk gelirse yaptıracak
irem_ctn7 Kepez devlet yerine eğitim araştırma hastanesin de Ender Atalay diye bir uzman doktor var çok ilgili ve Güler yüzlü tavsiye ederim 😊
babysmommmm Meros15 randevu nasıl buluyorsunuz ben her gün bakıyorum MHRS ye asla randevu bulamıyorum . Yardımcı olur musunuz Bu arada kaç haftalık oldu bebeğiniz ☺️
Meros15 babysmommmm 29+3 haftalıgiz her gün bakıyorum doktordan talep ediyorum eğer biri iptal ederse sana bildirim geliyor ona göre uygunsa alıyorum bazen bende bulamıyorum saat 16.30 17.00 gibi bakın o saatlerde başlıyor
babysmommmm Meros15 çok teşekkür ederim canım ☺️ bide öyle deniycem ☺️ araştırma hastanesi rezillikti orayla hiç uğraşmak istemiyorum Kepez Devlet Hastanesi’ne bı kaç kez gittim orası çok çok daha iyiydi. o yüzden bende ordan devam etmek istiyorum ☺️
Meros15 mydeno13 aynen biliyorum görmüştüm verdiklerini ama hiç hastaneye gittiğimde ordan sıra almadım ekseri MHRS den aldim
mydeno13 babysmommmm kazasız belasız inşallah doğurmayı nasip etsin Rabbm eğitim araştırma da Burcu hıca varmış bende ona gitmeyi istedim ama hiç randevu bulamadım
Meros15 babysmommmm rica ederim canım ne demek 😊 evet ilk başlarda ben de oraya gidiyordum rezil oluyorum git gel ondan Kepez devlete geçtim iyi bı doktor bulup
babysmommmm mydeno13 ben Aysel uysal diye gittim erkek doktorla karşılaştım hastane karmakarışık yeterli bilgi vermiyor sekreterler 😕 detayliyi orda yaptırcam inşallah onun dışında bir aksilik olmazsa Kepez devlet Hastanesi’nden devam etmek istiyorum . Hem hastane daha yakın bize hemde doktorlar daha ilgili ☺️ siz detaylı ultrason yaptırdınız mi
mydeno13 babysmommmm evet ama ben herseyi mi özel de yaptırdım vitale de doktorum 250 tl vermiştim detaylı ultrason için 5 dakika baktı bazırları yazıyor burada 30 dakika baktı felan ben den önceki girenler de 5 dakika durdu çıktı
mydeno13 babysmommmm benim de evimin dibi hastanem ama işte riskli gebelik yaşadım şükür 35 oldum yolum bitmek üzere
babysmommmm mydeno13 bakalım bizim bu ayın 28 inde araştırma hastanesinde detaylı ultrason randevumuz var umarım aklımda soru işareti kalmaz.
Mugedemir mydeno13 evett ben hasan urcuya gitmistim detayli bir sekilde 1saat bakti ayriyetten fotograf ve cdsini de vermisti her yerde farkli yapiliyor