Rehile öyle olmuyor işte yanlış yönlendirme yapmamak lazım 🥺 Kasım’da dış gebelik geçirdim değerlerim 57-74-65-113 şeklinde seyretti 5 haftalıktı doktorum çok bilgiliydi direkt kürtaj önerdi, ve söylediği gibi kürtajdan sonra hcg artışa devam etti 126 ya çıkınca kemoterapi iğnesi aldım. İkinci bir fikir için şehir hastanesine gittim tekrar testler yapıldı bu değerlerle iğne veremeyiz dediler. Tüplerim zarar görecek diye çok korktum. Göz göre göre riske atacaklardı. Nitekim ilacı bulduk iğneyi yaptırdım. 4.gununde kanama başladı ve hcg ertesi gün 30 a düştü.