Cerennnn5858 15 Kasım adet günümde çift çizgiyle öğrenmiştim ama çok silikti çizgi. Ertesi gün kan verdim iki günde bir 57-74-65-113 şeklinde ilerledi. Haftasına göre 5.haftaydı kürtaj oldum. Hcg düşmedi artışa geçti. Zaten kürtaj onun için yapıldı. Erken müdahale için. Doktor iğneyi yazdı ben koca Kayseri’de bulamadım şehir hastanesine gittim, tekrar testler muayene vs yaptılar bu değerlerle o iğneyi yapamayız kese görünmesi lazım dediler. Onları dinleyip kese görmeyi bekleseydim tüpüm zarar görebilirdi veya laboroskopiyle sonlandırmak zorunda kalınabilirdi. 24 Kasım aynı gün iğneyi tek bir eczaneden buldum. Totalde 67 eczaneyi falan aradım tek tek sordum. Ozeldeki doktorum kiloma göre miktarı hesapladı hemen uygulandı. 27 Kasım’da gece şiddetli terleme ve kanamam başladı. Ağrı çok yoğundu. Sabahında dayanamadım doktoru aradım gel muayene edelim dedi. Gittim bir sorun yok dedi, ağrım için serum verildi. Kanama onkadar yoğundu ki HCG 30 a düşmüştü. Doktor geçmiş olsun atlattiniz dedi. Eve gittiğimde avcumdan büyük bı parça düşmüştü. O muhtemelen bebeğin yanlış konumlanan kesesiydi. Ama o parçadan sonra ağrım kesildi. Sonra tekrar hcg baktirmadim. Aralık ayında hacamat yaptırdım. Yıllardır yaptırırım ve ilk defa böyle oluk oluk pıhtı attım. İğnenin etkisinden çabuk kurtulmak istedim sonuçta kemoterapi iğnesi. Başka hiçbir sıkıntı yaşamadım. Doktor 6 ay korunun dedi. Ben Şubat sonu yumurtlama takip ederek tekrar denemeye başladım. Mart’ta hamile kaldım ama kimyasal olarak sonlandı. Muhtemelen bu iğne hücre engelleyici olduğu için onun etkisiyle oldu. Folik asit kullanmaya başladım. 19 Mart’ta kimyasal gebeliğim kendiliğinden sonlandı. 2-6 nisan yumurtlama hissettim ve 18 nisan adet günümde güzel haberi aldım. Şimdi 11 haftalık olduk. Tabi ki yıpratıcı zor süreçler ama rabbim büyüktür içini ferah tut hiç sıkıntıya girme üzülme.