Saylikesma Minigin_annesi0 aa ne güzel kurtulmuş valla haftaya randevum var olmazsa bende diyim normalde kaç kere dediysem hiçbi şey vermediler bana inşallah hepimiz kurtuluruz bu illetten ya 🙏🙏
yldzkbra46 Minigin_annesi0 Geçer yediklerine de çok dkkat et. Yağ baharat vs. Bol su iç. Ama doktora git muhakkak diğer türlü ilaçsız geçmez eziyet olur
Hlal Minigin_annesi0 benimde dogum yaklasti disari meme gibi cikmis cok aciyodu ya dojtor krem yazdida rahatladim ,ilk dogumumdada krem iyyi gelmsdi şu aci tursu biber yemeyide birakmam Lazm
Fatmaysil Çok çok geçmiş olsun o acıyı ben çok çektim dayanamadım marta lazer ameliyatı oldum çok şükür şuan hiç bı sorunum kalmadı kullanmadığım hiç birşey kalmadı ama fayda etmedi tek çare ameliyat
Minigin_annesi0 Fatmaysil memesi büyük müydü ben ameliyat olmak istemiyorum küçük bebeğm var daha bir buçuk aylık. Bide ameliyatı nasıl yapıyo
Tiredmother Minigin_annesi0 doğumum yakın ilk doğumdan sonra çok çektim şuan doğumdan çok ondan korkuyorum ama geçecek bitecek o günler biraz sabır doktora mutlaka git benim meme şeklinde dışarda şuan da da dışarda nasıl doğurucam bilmiyorum
Minigin_annesi0 Tiredmother gittim canım ameliyat dedi ilaç verdi ilaçları kullanınca ağrı sızı geçti ameliyat olmadım
asyaanne @Minigin_annesi0 bende liseden beri var çok iyi anlıyorum seni ama ben tıpta bir çaresini duymadım ameliyat bile olsan yinede geri çıkma olasılığı var ki babam oldu hala çekiyor yani alternatif tıptan yana ol mutlaka boşuna doktora gitme derim
Gizem3 Saylikesma merhaba acaba sorununuz geçti mi ameliyat olmadan doğumdan sonra düzeldiniz mi biraz da olsa ?
Saylikesma Gizem3 hayır doğumdan sonra daha kötü oldum şuan kızım 9 aylık daha yeni yeni toparlıyorum bu arada kusura bakmayın uygulamayı silmiştim şimdi yükleyince gördüm ☺️