Minigin_annesi0 benim de vardı ama asla sorun yaşamamıştım, varlığını bile unutmuştum. 22. Haftayla beraber kabızlık başladı ve 1 ay boyunca 3 gün kabız, 1 gün iyi derken şişti ve ara ara kabız olmasam bile artık şişiyor 😢 Zeytinyağı içiyor ve sürüyorum, düzenli olarak (şişmese bile) sıcak su oturması yapıyorum. Her duşta yapmaya dikkat ediyorum. Kabız olacağımı anladığım an kayısı çayı içiyorum. Kiraz çok tüketmeye çalışıyorum. Doktorum kavun yememi önerdi mesela. Doğuma kadar böyle idare edeceğim. Doğumdan sonra tedavi olacağım kesinlikle. En büyük korkum da doğumun yaklaştığı haftalarda tekrar şişmesi. Normal doğum istiyorum. Engel olacak diye çok korkuyorum.