Emineyldrm Bia 158 di benim degerim 39 haftalik olduk icini ferah tut canim degerlerin yukselir insallah saglikli bi gebelik olur :) benide 10. Gundeki degerim oyleydi
Asafinannesi Bia canım ben 7.00 la öğrendim hamile olduğumu 😅 adetimin 4. Günü öğrenmiştim sat a göre 2 hafta geriden geliyoruz geç döllenme sebebiyle 🙇🏼♀️
Brcrtny Bnm sonucum negatif üzüldüm çok .. ama ilk denememizdi şimdi reglime 4 gün var zaten ovülasyon testi alıcam bu ay .. rahatsızlandm serum takıldı öncesinde beta bakalım dedi doktor folik asit kullanıyorum deyince.. şiödi ilaç kullanıcam doktor verdi .. reglden sonra denemeye devam hayırlısı ♥️🙏🏻
Bia Brcrtny sakın üzme kendini... kaç kere kendime bunu yaptım Allah biliyor.. sen devam et, o geleceği zamanı biliyor annesi ☺️😍
deletedmom6295 Bia adet günümde 25, iki gün sonra 56 ondan iki gün sonra da146 idi. kimyasal mıydı dış gebelik miydi boş gebelik miydi diye aklımı kemire kemire geçti ilk haftalar çünkü beraberinde bitmeyen lekelenmelerim de vardı. 24. haftadayız çok şükür ☺️
Sevim07 Bia evet hamilesin ama dikakt et yüksek çıkmadığı için... dua et bol bol. Benm gecikmese direk 3.000 çıkmıştı
Patito__ Bia evet cnm hamilesin tebrik ederm adetine yakin kalmissindir gec dollenme dedigi o da okablir yni tebrik ederm 48 saat sonra ilk verdigin deger ikiye katlamissa Allahin izniyle saglikli genelik habercisi demektir