Bizzde 38+6 ile yola devam ediyorum ara ara sancılarım olsa da her hafta kontrolde yeteri kadar sancım çıkmıyor ne zaman gelir hiç bir fikrimiz yok normal doğum çok istiyorum Allah nasip kısmet ederse inşallah 🥰 sizler normal doğum için yaptığınız birşey var mı kizlar