Nuray12_ kan tahlillerinizi yaptırın alt ast safra asitleri degerler normal cıkıyorsa lütfen bir cildiyeye gorunun kadın dogum dr um hamilelikten oldugunu artan hormonlardan oldugunu endişe etmemem gerektiğini söyledi ben dayanamayıp cildiyeye gorundum tam 3 farklı dr a emin olmak için maalesef uyuzmuşum eger kaşıntılarınız gece artıyorsa uyuz olabilirsiniz ben cok gec fark ettim maalesef kaşınan yerler minik kızarıklıklar olup sönüyor herkesta farklı olabilir özellikle gogus altı karın ve kasıklarım .Umarım uyuz degilsinizdir sizde