yaseminunlu hamilesin degilmi bende hamilelikte yasadim baslardada sonlardada oldu ilk onceleri tuzlu suyla falan yikadim havalarda sicakti son donemde gebelik kolestazi dediler doktor krem verdi alerji kremi idi sanirim zaten antibiyotikli kremler kullanilmiyo ilk doktorunla gorus ne olduguna bakilir ona gore cildiyeye yonlendiriyolar zaten bi ara aloeverada surmustum bi anlik rahatlatiyodu sonra kasinti devamdi benim bileklerimin ustu ic kollar bacaklar karin kasindi el ustlerim ayak ustu