Kizlar normal kolay olduğunu kim söyledi bende normal dogum yaptım dikişlerim 10 güne anca iyileşti ve afedersiniz popomun üstüne zor oturuyordum ve kaburgam zedelenmisti doğum esnasında baskı yaptılar bebeği itmek için. Ayrıca bu tuvalete çıkma meselesi normal dogumdada sezeryan gibi çünkü dikişli oluyo o bölge ve kabız olmamak lazım zor yani her türlüsü ama geçiyor tabi sonunda yavruna kavuşmak var. Cesaretli olun suandada ikinciye hamileyim ve 4 gün sonra doğumum olacak 😌