Seymaylaylom en çok yorucu olan oturup kalkmak yürümek uzandın mı kalkmak dakikalarını alıyo yuruyeyim dersin kalkamazsın kambur kalırsın ilk adımı atamazsın zar zor yürürsün sırt üstü uzanmaktan beline ağrılar ve kramplar girer ayakta zar zor durursun oksuremezsin boğazında bişey kaldı mı ufak bi öksürmek bile canını fena halde acıtır dikişlerim patlar diye korkarsın benim 14.gun oldu toparlandım ama bunları hatırladıkça korkuyorum kabus gibiydi 😬😫😫 eğer zorunlu değilse kesinlikle sezareyene başvurmayın inanın normal doğum çok daha kolay daha çabuk toparlanır insan