İyi akşamlar kızlar :) 22 haftalık hamileyim bebeğim 480 gramdı bugün. Ben 178 boyunda 93 kilo ile hamile kaldım şuan 97 kiloyum kendi doktorum normal olduğunu 16 kiloya kadar alabileceğimi söylüyor bugün cinsiyetinin kesin öğrenmek için radyoloji doktoruna gittim kendisi detaylı vs yapıyor o çok kilo aldığımı söyledi biraz üzüldüm çok da yemiyorum hatta az bile yiyorum daha fazla almıyım diye ama sizler kaç ile hamile kalıp kaç kilo ile doğum yaptınız acaba