Aylinbzky34 kuzum icini ferah tut Rabbim onu sana nasip eylemiş ona dört elle sarıl. Hem öyle ise bile o senin bebeğin, bana bile 2li 3lü testim de hep yüksek dedi alalim bebeği dedi doktor dedim kesinlikle aldirmam eğer böyle ise de özel bir bebek ve bu benim, kağıt fln imzalattilar işte uyarilar yapildi anne aldirmak istemiyor diye. Allahin verdiği canı ben gidip aldiramam o bana hediye geldi ve ben onu ömrümün sonuna kadar koruyacağım. Bu testler her zaman doğru sonucu vermiyor o yüzden içim cok rahat🌸