Bugün detaylı ultrasonda doktor bebeğin ense kalınlığı için 6.2 dedi yani sınırın üstünde 24 haftadayız böyle olup normal doğum yapan varmı moralim çok bozuk salı günü için sıvı alalım dedi ona göre karar verirsiniz aynı sorunla karşılaşanlar lütfen yazabilir mi ?