ikramomm tabiki ya hayır illa özele gitmek zorunda bırakılmamak lazım ben sonuçta vatandaşıysam bu ülkenin vergimi veriyorsam hizmetimi de almam gerek azarlanmadan ha özel bir problem olur ya da keyfi keder tercih edilir özel o ayrı ve artık özellerin de yanına yöresine biz görev için ordudayız söz de büyük şehir 3 tane felan özel hastane var klinikler hariç ateş pahası kendi memleketim de izinde gittim 110 liraydı muayene bir hafta ikinci muayane de ücretsiz burada 220 liraydı Ocak ayında şuan ne oldu Allah bilir her şehrin imkanı da bir olmuyor ve dediğim gibi devlet hastanelerinde hizmet alamayacaksak vergi kesmesinler kapatsınlar o paralarla özellere gidelim çünkü emin olun özel hastane muayesinden kat ve kat fazla vergi kesiliyor ne yazıkki 😕 inşallah bu düzen en kısa sürede düzelir tek temennim ..