ikramomm ki zaten bugün kadın doğum polikliniğinde sırf bu tavır davranış yüzünden kavga çıktı ben nstdeyken baya güvenlikler felan dahil oldu hastane birden karıştı ama demiştim ben eninde sonunda kavga çıkar burada diye o kadar saygısızlık yapıyorlar ki insan yerine koymuyorlar bedava muayene olmuyoruz biz vergimizi ödeyerek muayene oluyoruz bunu anlamıyorlar ve sadece doktorlar da değil artık hemşiresi danışmanı güvenliği sekreteri hizmetlisi hepsi hastanenin sahibi sanıyorlar kendilerini yazıktır günahtır istisnalar var tabi aralarında ama geneli böyle Allah herkesin kalbine sevgi merhamet versin bilinçli bilinçsiz herkesi azarlıyorlar hele yaşlı teyzeleri amcaları azarladıklarını gördüğüm de saçını başını yolup eline veresim geliyor sonra doktora şiddet var e gidiyorlar başka ülkeye böyleleri kalmasın benim ülkemde gitsin merhametli memurlar kalsın vatandaşına yardım edecekler kalsın. 🤲🏻😇