Simsim34 ben o iğne vurulduktan sonra belden aşşagmı bacaklarımı hissedemediğimde direk panik yaparım o an neolurum bilmem oyuzden cesaret edemiyorum diş yaptırırken bile üst dudagmı uyusturduklarında hep böylemi kalcak diye aglamıstım bayılcak gibi olmustum , kücüklük travmam var kolum kırılmıstı amelyat vs uzun süre hissedememiiştim kolumu biyerimi hissetmeme hissi aslında beni korkutuyor, bu durumda ne önerirsinizki anestezist olarak:(