1 haftaya doguma giricem mecburi sezeryan kızlar, fakar bende panik atak evham tavan bi insanım düşününxe bile elim ayagım titriyor buz gibi oluuorum, spinalde o ortam beni gerer tansiyon falan çıkar belden aşağın hissetmeme düşüncesi bile beni korkutuyor, felçli gibi ayaklar kesip atılmıs gibi oluuor falan diyorlar bana bunu hissetmek bile panik atak gecirme sebebi, genel ve spinal olanlar tecrübeleriniz neler hangisini tercih etsem bukadar korkmama gerek varmı :(