tomrisinannesii ben 29 dayım 2 haftadır bnde de var yer ayağımın altından kayıyor gibi ensem bosaliyor baktığım şeylere odaklanamıyorum bole kanım 10.8 geldi takviye qldim gecmedi KBB ye gittim bisey çıkmadı norolojiye gittim b12 düşük dedi kadın doğum doktorum sonuca normal diyo nöroloji düşük diyo bende ne yapacağımı şaşırdım kullansam mi kullanmasam mi ayrıca benim carpintim oluyor sürekli nabız 120 140 arası hep