evet tecrübelerimi yazıyım oğluma 3400 doğcak dediler çatım müsaitti zaten normal doğum yaptım oğlum 4 kilo doğdu ama doğumum çok zor geçti. sadece kilosuna bağlı değildi zorluk (pozisyonu kötüydü yüzü yukarı bakıyodu) kanala inmesi çok zor oldu ve eli kafasında doğdu.. kafa+el+4 kilo oradan çıkarmak gerçekten zordu🤭😂 epiduralliydi yoksa ölürdüm herhal