Mrb hanımlar. Nasip olursa temmuz gibi doğum olucak. 32 haftalık hamileyim. Geçen gün hastane camtami hazırladım ne olur ne olmaz kenarda dursun diye. Hepsini paketledim üzerine yazicam. Yalniz kafama birşey takıldı. Hemşireye vericem paketin içine 10lu hastane çıkışı koydum şu penye kumaş kundağı olanlardan. Çok sicak olucak kafam karıştı kisa kollu zibin ve muslin battaniye mi koysaydm acaba diye. Nasilsa odaya gelince tekrar kiyafet değişecek hava durumuna göre giydiririz ama merak ediyorm Sizler ne koydunuz hemşireye vericeniz paketlere. İzmir’de oturuyorum bu arada felaket sicak ☺️