Elfidam canım işte sinir stres, vücutta şişlik ödem yapabiliyor geçici bi süre, adele zayıflığı, deri döküntüsü gibi farklı yan etkiler yapıyor diye biliyorum. Bünyeden bünyeye değişir bu konflikasyonlar tabi. Sanırım 🙈 Pratisyen arkadaşım var kadın doğumcu bana yapıcaktı 34. Haftada uzun yola gidicektim yan etkisini sordum bebeğe Yok ama kortizon içerdiği için anneye yan etki yapar dedi. Kortizonunda yan etkilerini az çok çevremizde görürüz ve biliriz ya ona dayanarak söyledim. Yine yanlış bilgi vermek istemem. Bu benim bildiğim😌