Smyye1B ay valla ameliyathaneden hep korkumusumdur hatta hastane bile sevmiyorum onun için acılı sancılı doğum daha iyi sanki 😂 Allahım yardım etsin bize ben yürürken fln canım acimiyorda bazen adet ağrısı gibi bel kasik ağrısı karın ağrısı oluyor bide bu şişlikler yüzünden ellerim ve ayaklarım çok felaket salı günü nst var gene bakalım ne olacak en fazla 25 çıktı geçen salı sanırım benim kız Antalya sıcaklarıni istemiyor 😂