1erkekkannesiiii Angel_ela1 termos kullanıyorum soğuk kalsın diye soğuk su ile bir nebze içebiliyorum. İlk kez duydum tavsiyenizi deneyeceğim mutlaka umarım işe yarar 🥺
1erkekkannesiiii Hesramm soğuk su içmeye çalışıyorum gerçekten ama insan sudan bile nasıl tiksinir hayret 😩
Hesramm 1erkekkannesiiii diyorum ya sizi o kadar iyi anlıyorum ki ama işte hormonlar insanı mahvediyor. Bazısı hiç anlamıyorum diyo bazısı da bizler gibi oluyo Allah yardımcımız olsun birbirimize dua etmekten başka yapacacak bişey maalesef ki yok
1erkekkannesiiii Annesininportakali53 Maşallah 🧿 Evet her şey bebeğimiz için. Zarar görmemesi için bilmeden bisey yapmak istemedim zorla su içiyorum. Umarım en kısa zamanda ben de alışırım ya da iyi bir yöntem bulurum 😢 Ne zormuş 🥺
1erkekkannesiiii Okaasan ben de zorluyorum 😣 içinde su olan meyveleri deniyorum ama midem onları bile almıyor kavun yiyip 1 hafta ağzımdaki çürük kavun tadı ile başa çıkmaya çalışıyorum 😩
Okaasan 1erkekkannesiiii kavun ve karpuz çok yemeyin su miktarı fazla evet ama şeker miktarı da fazla o meyvelerde kilo yapar şeker yapar Allah korusun
1erkekkannesiiii Muhammedatike1 Amin Allah herkesin sağlıkla huzurla kucağına almayı nasip etsin 💖 Deneyeceğim tavsiyelerinizi teşekkür ederim
1erkekkannesiiii minikmucizemmmmmmm kavundan midem bulanıyor yiyemiyorum maalesef :( karpuz denerim ama teşekkür ederim
1erkekkannesiiii Fidan_14 Gastrit var bende limon tüketmek midemi rahatsız ediyor ama suya sıksam az bisey olmaz sanırım 😩
1erkekkannesiiii Seymanurrrr Su hep yanımda ama sorun içmekte🥺 Kendimi susatayım su içerim diye diye duba gibi olcam sanırım 🤣🤣