1 aylık gebeyim bebek sağlığı için suyun önemini çok iyi biliyorum. Normalde çok su içen biriyim. Ama gebelikte su içince midem bulandı ve ağzımda kötü bir tat bırakıyor. Suyun içine elma dilimi vs koysam sıkıntı olur mu? Yaşayan var mı su içebilmek için neler yapmalıyım 🥲