BrnKrhsn gecen sene kasım ayında gecırdım doktorum 3 ay korun dedı amac psıkolojık olarak toparlanmak ıcın dınlemedm tabıkıde 2 ay olmadı 3. Ayda bal çörek otu tarçın kürünü denedim ve suan 31 haftalık hamılegım gercekten ara ver 1 2 ay cunku her günün acaba hamılemym olcak mı olmazsa dıye gecıyo bu sefer psıkılojık etkılenıyosun yıpratıyorsun kendını. Cok sukur cocugun olabılıyo gordun bunu dahada olacam ınsAllah