Leylayasin cok normal zaten kendi sıkıntın var bir de insanların yorumları.bilmiyorum belki herkes iyi niyetiyle bir şeyler soylüyo ama o an Ne bir kelime nede başka bir şey o an ki durumu yatıştırmaya yetmiyo.Allahım inşallah bu günleri unutturacak melekler gönderir bizlere ki biraz da olsa avunacak bir dal olur..