Evet canım doğum başlangıcı olabilir . Düzensiz sancılar giderek sık olmaya başlayacak . Benim lekem geldi ( nişan ) ertesi gün doğurmuştum . Başta yalancı sancı oluyor sonra 5 dk bir 2 dk bir olunca doğuma hazırsın demektir. Sağlıkla gelsin bebeğin🤲🏻☺️