Dun ilk defa sanci girdi ve 40 dk kivrandirdi beni.ardindan aksam cok hafif kahverengi leke geldi iki kere.acile gittim acilmam yokmus ama ilk defa duzensiz sancilarim cikti.tam 1 saat oncede siddetli sanciyla uyandim biraz hafifleyip tekrar geciyor gibi oluyor birde ishal basladi dogum belirtisi mi bunlar?37+3 haftaligiz