Busssx Ruveyda_baskapan 28 +5 bende planlı sezeryan istiyorum nasip olursa aynı zamanlar da bebişleri alıcaz kucağımıza 🤍
uraz_ve_annesi- Askiletotomsu ayy, maşallah benim 28+3 acaba o kiloda mıdır şimdi haftaya gideceğim bende çok merak ediyorum kilosunu en son 24te gitmiştim 653 grdı çok az gelmişti bu, sefer baya dikkat ettim yediklerim yaradı mı acaba
gamzeminaaa Askiletotomsu ❣️❣️❣️❣️🧿🧿 maşallah aramızda 2 gün var cnm. Benim fıstıkta 1450 olmuş. 37 cm dedi.
uraz_ve_annesi- Ruveyda_baskapan valla bazen bende düşünmüyor değilim çok korkutuyorlar normal doğumdan ama denemekte istiyorum bilemiyorum bakalım, süreç nasıl devam eder 😂
Askiletotomsu uraz_ve_annesi- doktorların ve benim doktorumunda söylediği şey şu Yediğinizle anca kendinize kilo aldirirsiniz Bebeklerin ulaşacağı kilo ana rahmine düştüğü an bellidir
Askiletotomsu uraz_ve_annesi- bazı postlarda benim bebem 28.haftada 2000 yazan olmuş 28.haftada 900 ile 1600 arasında olması gerekiyor bebislerin ..
Askiletotomsu uraz_ve_annesi- pes peseymis gebeliklerimiz Ağustosta da beraber doguracagiz gibi İnşallah 39-40.haftalara kalmazlar Ben istiyorum ki 37.38 de gelsin Elbette sağlıkla gelsin ama
uraz_ve_annesi- Askiletotomsu aynen zaten o postalar insanın, kafasını karıştırıyor 26 haftaya 1450 yazan vardı şok olmuştum görünce
uraz_ve_annesi- Askiletotomsu o bebekler nasıl doğar ki çünkü son haftalar 2 katı kilo alıyor diyorlar taşıması bile zor olur 😂
Askiletotomsu uraz_ve_annesi- 😂yalan atıyorlar ya Kendilerinde yaristiracak biseyleri yok çocukların boyunu kilosunu yaristiriyorlar 😂 İleride çocuklarını da komşunun çocuklarıyla yaristiracaklar
gamzeminaaa Askiletotomsu hiç sevmiyorum saglikari yerinde olsun kuveze girmeden dogsunlar. Ona razıyım cnm..
uraz_ve_annesi- Askiletotomsu inşallah bende öyle istiyorum kendi doğum günüm de 9 ağustos belki annesiyle aynı, güne denk getirir keyfi olursa 😂 küvözde kalmasından, çok korkuyorum inşallah bunu, yaşamayız kucağımıza alır çıkarız ☺️