Bende yaptırdım ki benimde çok bir zaman geçmemişti doktorum ilkinde folikasitle 3 ay bekletmişti daha sonra hsg gibi bir kaç tahlil yaptırmıştı eğer yumurtalıklara giden yollarda tıkanıklık varsa erkenden tedavi olursun psikolojik açıdan yıpranmadan bencede yaptır